Nakenfis om fötterna

Ebba har "fotograferat" hela eftermiddagen. Hon tycker det är kul att använda mina gamla loppiskameror och låtsas ta kort på extaxt allr (och så menar jag allt). Jag tänkte att jag skulle köpa en engångskamera till henne. Hade varit kul att se vad hon tycker är kul att fotografera och även se hur bilderna blir från hennes perspektiv.
 
Idag känns det som om hösten är på ingång. Jag märkte det i morse när vi var påväg till dagis och Ebba sa att hon frös ihjäl (som tur var så klarade hon sig till dagis). Men i eftermiddags när vi kom innanför dörren var hon den första att slänga av sig skorna och säga att det fortfarande var sommar och frågade om hon fick lov att vara en nakenfis om sina fötter. Så ännu är hösten kanske inte här :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hihi söt hon är :)
Ha en fin dag!
Kramar

2012-09-06 @ 08:26:34
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Emma

Nämen så söt, hon kommer nog bli en duktig fotograf hon också:)

Kram

2012-09-06 @ 09:31:54
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0