Recycled post: Gör en annorlunda fondvägg





Det kommer att komma en hel del "DIY" beskrivningar på bloggen precis om det gjorde på den gamla. Jag gillar att hitta på nya saker utav gammalt skräp :) Detta är en recycled post så vissa kanske har sett videon innan på min gamla blogg. Men för er som inte har gjort det (eller för er som vill se den igen) så klicka :)

En ledig förmiddag för ett år sedan spenderades med en sax i handen och många meter dubbelhäftande tejp från Biltema. För nu var det dags att göra en ny fondvägg i mitt och J's sovrum. Vi hade bytt rum med Ebba och även om jag älskade de silvriga molnen som flyger på väggen så passar de inte riktigt in. Då jag inte vågar ge mig på att tapetsera så fick det bli den enkla vägen istället. Jag menar klistra upp saker på väggarna har man ju gjort sedan man var liten :)

Kommentarer
Postat av: Augustifamiljen

Det där är så sjukt fint. Hade så när jag var tonåring men då satte jag upp dom med häftstift till min pappas stora glädje ;)

2012-06-15 @ 14:59:14
URL: http://augustifamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0