A photo a day challenge: Syskonkärlek


Nu ligger jag lite efter i min fotoutmaning men här kommer iallafall en bild med temat "something you adore". Jag valde att skriva ett inlägg med en bild på våra barn och med ordet syskonkärlek. För det är något som jag älskar att se och lyssna på, syskonkärlek. Ebba säger ofta att hon älskar sin lillebror. När vi tittar på tv ligger hon i soffan och "klappar" Didrik på huvudet och säger "när du blir stor ska vi leka". Idag när Didrik låg i sitt babygym kom Ebba släpandes på dockor och bilar som tyckte lillebror kunde leka med. För "mamma, det är inte kul att bara ligga där" :)



Kommentarer
Postat av: Melanie

vilka sötnosar! vilken underbar dress han har på sig!

2012-06-18 @ 12:00:58
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Mimmy

Meen, känns som att hjärtat smälter till en pöl av förälskelse! ^^,

Kul att hon som kommenterat innan mig heter likadant som jag, typ :P

2012-06-18 @ 14:53:50
URL: http://mimmy.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0