Till er dammälskare

bildkälla
 
Jag har hittat något för oss dammälskare! ISALA sideboard från Ingvars Kamprads stora butik. Ta av dörrarna och visa upp allt skräp som du samlat på dig! Det kommer att bli lite dammigt men vad gör det. Denna underbara möbel kommer definitivt få en plats hemma hos mig (även om den egentligen inte får plats någonstans). Jag kommer att springa till Ikea (det är ju bara 7 mil till närmsta varuhus) när renoveringen av studion kommer igång. Där finns det iallafall lite plats :)

Kommentarer
Postat av: CC

Jag får panne!! ;)

2012-08-29 @ 15:49:26
Postat av: 2-barns-mamman

Väldigt snyggt!

2012-08-30 @ 22:26:55
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0