Två bebisar

Den "hemliga gästen" som Terese hade med sig var Frida och hennes son Edvin. Det var verkligen den perfekta hemliga gästen! Vi har inte träffats på ett tag och Didrik och Edvin var beräknade med bara ett par dagars mellanrum. Även om Didrik är nästan två månader äldre p.g.a. sin prematuritet så var de väldigt lika i sitt sätt och storlek :) (kanske inte vikten. Didrik är lite mer av en tungviktare).
 
Jag hade jag självklart kameran i högsta hugg. Jag menar två nya bebisar att fotografera! Även om Tereses dotter Elina inte riktigt var på fotohumör så ställde Edvin glatt upp på bild :) Men nästa gång är det Elinas tur att få en kamera i ansiktet (stackars barn).
 
Jag håller på att redigera några av bilderna från dagen. De kommer upp senare i kväll så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0