Ett akutbesök och ett trevligt husdjur

Här kommen en liten resumé om vad som har hänt under helgen. Fredagen började med ett akutbesök med Didrik. Jag vaknade på morgonen och upplevde att han hade det jobbigt att andas. Efter tre timmar på akuten fick vi reda på att han hade astma. Vi fick inhalatorer och en pari med oss hem och hoppas nu på att detta ska få oss att sluta åka till akuten på ett tag. Stackars pojk. Nu får det vara slut på sjukhusbesök!
 
Igår provade Didrik sin röda sparkdräkt med åsnor på. Jag hittad den längst in bland hans kläder. Synd att den snart är för liten :( Jag trodde att han var mycket mindre än vad han är. Haha...man tror att de inte växer så snabbt.
 
Idag har vi hjälpt min syster Amy att flytta till hennes nya läghenhet. Hanna vilar lite mellan varven och det blev även pizzabeställning vilket var mycket passande denna söndag. Syrrans "Hjulius" låg på golvet stirrade på mig. Ett mycket trevligt husdjur måste jag säga :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Stackars liten!! Skönt att det är bättre nu!
Hoppas helgen varit bra för övrigt!
Kram Emilia

2012-08-26 @ 21:48:39
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Jenny Lindstrand

Hoppas Didrik är bättre. Jag läser ofta din blogg känner inte dig men känner Frida H & Ulrika B
min son är född förtidigt v33 precis som er son , de hade berättat om er historia innan det sen hände oss själv.


Vi satt tom på akuten jag min stora dotter & lille Neo i barnvagnen när du var där med honom på akuten

2012-08-28 @ 16:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0