Jag, Didrik och en mycket gammal barnvagn

Idag har jag och Didrik varit på BVC och pratat om mat (vilket inte är något problem med Didrik som ligger över kurvan när det kommer till vikten). Jag blev så inspirerad av besöket att jag fick ett ryck och ställde mig i köket för att göra majspuré. Didrik var inte så förtjust men jag tyckte själv att det smakade riktigt bra.
 
Den gammla kärran från förr fick även sin premiärtur idag. Vilket gung det är i de gamla vagnarna! I svår terräng fick jag be Didrik att hålla i sig så att han inte skulle trilla ur vagnen. Det kan inte ha varit lätt att vara bebis förr ;)
 

Kommentarer
Postat av: Augustifamiljen

Underbar vagn!!

2012-09-06 @ 21:14:40
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Postat av: elinjosefine - lifestyleblogs

Coolt med gammal vagn!

Hur gjorde du majspuren? Bara mosade majs eller :)?

Ha en fin fin kväll!

2012-09-06 @ 21:30:14
URL: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0