A photo a day challenge: Jag

En av bloggarna jag följer är Zandras blogg, Augustifamiljen. På hennes blogg så har hon för tillfället en utmaning som heter "a photo a day challenge". Det är en fotoutmaning som innebär att man får 31 olika ord som man sedan ska posta en bild till i 31 dagar i 31 olika inlägg. Första ordet är You så idag ska jag alltså lägga upp en bild på mig själv. Då J inte är hemma så blev det ett självporträtt. Jag försökte göra mitt yttersta för att vara så naturlig och inte alls tillgjord som möjligt. Ja det gick väl sådär. Jag tog bilder där jag slängde med håret och provade även med en "Carolafläkt" (i detta fall en bordsfläkt). Men det funkade inte så det fick bli denna bilden istället.

Detta är en bild på mig i vårt kök. Jag låtsas att jag rengör/diskar eller något annat i den stilen. Är man för lat för att plocka fram stativet så blir det tyvärr så att huvudet kapades en aning. Men jag tycker själv att det bara tillför karaktär till min annars ganska tråkiga bild ;)

I morgon blir det att fotografera Breakfast. Ska bli intressant :)



Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, rolig du är! Sprang du också fram och tillbaka och försökte med självutlösaren, eller är du så rutinerad att du äger en fjärrutlösare? MÅSTE skaffa en sån alltså :)



Fint kök ni har förresten, ser riktigt mysigt ut!

2012-06-11 @ 19:27:30
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag..KOm du iväg till Willys o köpte flaskan.Fina blogg :)

Ha en fin sommar dag.kram

2012-06-12 @ 10:10:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0