Nytt i garderoben



Idag började tydligen rean överallt i stan (man borde ju ha koll på det när man är ledig varje dag) :) Det blev som vanligt inget shoppat till mig själv (konstigt att det alltid slutar med att barnen får en massa kläder hela tiden). Denna gången hade jag verkligen framförhållning när det kom till shoppandet. Det som jag shoppade var höstkläder :)

Det blev en skaljacka och ett par skalbyxor som fick följa med hem. Ebba blev superglad när jag visade dem för henne. J var mindre glad då han betalade ;)

(Vad kul att ni gillade mitt föregående inlägg om hur man syr ett par byxor. Det kommer att komma upp ett till "DIY" inlägg i morgon så håll utkik).

Kommentarer
Postat av: Melanie

kul med rea! pop är verkligen en favorit här, spec deras ytterkläder:)

2012-06-14 @ 09:35:44
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0