På gågatorna i Ystad

Igår bestämde vi oss för att åka till den fina staden Ystad i det soliga vädret. Min syster Amy, Kalmar och Didrik följde glatt med (Ebba ville stanna kvar hos min mormor efter tältningen då den hade gått så bra). När vi var framme i Ystad efter en någorlunda varm bussresa gick runt på gågatorna, åt en sladdrig hamburgare på Max och tittade runt i hamnen. En perfekt liten utflykt!
 
Under utflyktens gång konstaterade Amy att med mina poseringar så kommer jag nog aldrig att bli någon vidare modell. Postordermodell var väl det som hon kunde sträcka sig till. Jag konstaterade även att hon aldrig kan arbeta som fotograf (sista bilden) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0