Hemma igen!

Nu är vi äntligen hemma! Vi blev utskriva i fredags och i helgen har vi bara tagit det lugnt och njutit över att vara hemma igen. Idag har jag lagat mat för första gången på två veckor. Jag fick mat inne på sjukhuset så jag har blivit lite bortskämd med det.. haha... Didrik är precis som vanligt (även om han ser lite obekväm ut på bilden). Det är precis som om inget har hänt. Skönt att han inte kommer att komma ihåg något av vistelsen på sjukhuset.
Det är bara jag som kommer att komma ihåg att vi har legat tretton dagar instängda i ett rum :)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad härligt att ni fått komma hem igen!! Och skönt att Didrik verkar opåverkad av det hela :-)

Kram Malin

2012-07-09 @ 18:44:28
URL: http://fotografmalinlandgren.blogg.se
Postat av: Melanie

skönt att ni fått komma hem nu!
vet hur det känns att vara instängt på sjukhuset så. När moa föddes bodde vi 2 veckor på Neo. Inte kul! Ta hand om er nu!

2012-07-10 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0