Ett liten avstickare

Idag har jag och barnen varit inne i stan och handlat födelsedagspresent till deras kusin. Att handla present gick bra men när jag gjorde en liten avstickare från planeringen då gick det helt plötsligt inte så bra längre.

 

Jag tänkte att jag skulle handla kläder till helgens bröllop. Att få hjälp av expediten samtidigt som Ebba pratade om rosa glassar och Justin Beiber var inte det lättaste. Lillebror blev hungrig, skrek lite och gjorde blöjan tyngre. Där stod jag och frågade mig själv om det var värt allt ståhej. Jag kom fram till att det var det. Byxorna var ju grymt snygga ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Då så ;) Att byxorna var snygga alltså! Hihi!
Kram

2012-07-31 @ 17:41:20
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0