En superhjälte

Nu har jag, J och Hårige Harry (ja, jag har döpt min tygkasse) kommit hem ifrån en biokväll. Vissa av er tycker kanske det bara är mesar som har en biokväll som slutar innan kl nio på kvällen (jag såg aldrig en bio innan nio för några år sedan). Men nu är jag äldre och tröttare ;)
 
Vi såg den nya Batman filmen "Dark Knight Rises". En av de få "superhjältarna" som jag tycker är värd att lägga filmtid och biopengar på. Jag menar vem gillar inte mystiska män med en sjuk dragning till att rädda människor i nöd (helst kvinnor).
 
På bilden ser ni riktigt hur bra jag tyckte filmen var. Denna gången är det jag som har övat på lite poseringar. Man skulle kunna tro att jag försöker hålla en tupé på plats men detta är resultatet av "att försöka se naturlig ut" utan att lyckas. Jag bjuder på den.

Kommentarer
Postat av: Linn

Batman är en superhjälte även i min smak. Och vad jag kan minnas var åtminstone den senaste filmen (innan den här som numera är den senaste) riktigt bra. Den sämsta superhjältefilm jag någonsin sett är Green Hornet. Det är faktiskt den sämsta filmen alla kategorier.

2012-07-29 @ 23:00:12
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin fin bild & vad härligt med bio! Ser fram emot inlägget:)

Hoppas att ni har en fin måndag!

Kram Emma

2012-07-30 @ 13:13:45
URL: http://franminsidasett.blogspot.com
Postat av: Melanie

vi såg den på premiären, sjukt bra! och christian bale...mmmm;) Haha, nej att gå på en film som börjar nio, det finns liksom inte längre sen man blev förälder;)

2012-07-31 @ 05:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0