En liten tös

 
Att blogga från appen blogg.se funkar alldeles utmärkt. Såg nu att det fanns tre likadana inlägg. Så tjatig ska jag inte vara så att jag lägger upp samma inlägg tre gånger :) Då det har varit tyst lite i bloggen så tänkte jag att den skulle få börja "leva" lite igen. Innan i veckan åkte jag tillsammans med barnen och Amy och hälsade på en Terese och Johan som nyligen har fått barn. Det blev en liten flicka! Så underbart söt!
 
Jag hade så klart kameran med mig (spädbarn är perfekta att fotografera då de inte har utvecklat egen vilja än). Man kan ta hur många kort som helst utan att de klagar och man slipper muta dem med glass (som jag oftast får göra med Ebba). Nästa vecka hoppas jag på att jag kan ta lite fler kort på den lilla tösen. Kanske en koffertbild i repris? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen åh vilken söt liten tös & fina bilder som vanligt:)

Kram

2012-07-29 @ 19:17:21
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0