Samma tröja i sex månader

Didrik fick en ny tröja av mina föräldrar när de kom hem ifrån England. Jag trodde inte att det skulle passa men när jag tittade på stoleken stod det 0-6 månader (vilken underbar stolek! Man kan ha samma tröja i hela sex månader. Det föds kanske minibebisar i England?). En Sex Pistols tröja kunde jag inte säga nej till. Jag håller redan på att få honom att säga "I am an anti-christ" och "Bollocks" (haha nej jag bara skojade. Jag väntar några månader till) ;)
 
Ebba sitter och leker i sängen och tycker att Didrik ska få vara Pikachu. Hon säger att man ska dela med sig. Didrik är den bästa lekkamraten man kan önska sig. Han gör precis som Ebba vill :)

Kommentarer
Postat av: Emma - Olivias mamma ♥

Härlig blogg med fina bilder :)
Trevlig helg!

2012-08-03 @ 14:55:02
URL: http://emmaskoog.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0